Skrýt tématické obrázky

Informace o dopravě

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
  • v určitých lokalitách ČR nabízí PPL i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin ( lokality naleznete na webu PPL )

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

  • pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic) – Zákaznický servis PPL tel. : 844 775 775

Doprava na slovensko

Dobírka Česká/Slovenská pošta cca 250 - 350 Kč (10 - 15 EUR) podle ceny a váhy zásilky.

 

  • Při doručení zásilky na vámi uvedenou adresu platíte hotově doručovateli v Eurech v aktuálním kurzu Kč/EUR.
  • Doba doručení je 3-4 pracovní dny od odeslání.
  • Při objednávce nad 2000 Kč vám budeme účtovat snížené poštovné a doběrečné ve výši 5 EUR.

 

Zpět na hlavní stránku